johnnieslife

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Fotboll!!!

Av Johan - 8 april 2013 18:15

Hejhej, det var skola idag, det var skitjobbigt att kliva upp på morgonen men det var faktist väldigt skönt att få träffa sina kompisar igen! På rasten spelade jag fotboll för första gången på typ 1 år, haha.

Det var mycket grus på marken och jag halkade, så nu har jag en blodpropp i handen hahaha..

Jag har haft med Ville hem idag och vi har bara spelat, ofc liksom haha..

Jag har lite ont i huvudet sen jag ramlade på gruset, men det är väl bara att ta en ipren och överleva :)

Snart ska jag sova tidigt, för att inte behöva vara alldedes trött imorgon bitti :)

Jaja, vi hörs imorgon :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 7 april 2013 16:47

Hejhej, nu har jag flygit från Ronneby tillbaka till Stockholm hem till pappa igen! Det är skönt att vara hemma igen men å andra sidan saknar jag alla djuren hemma hos mamma      När jag kom hem så åkte jag och syrran genom grillby och dunkade as...

Av Johan - 6 april 2013 13:36


Heysan, jag och mamma var och tittade runt på diamanten i ronneby och jag hittade ett par skor som var snygga och det var halva priset!! Det är ett par svarta Z-04, jag har ingen aning vad det är för märke men de var sköna och snygga iaf! Mamma hit...

Av Johan - 6 april 2013 13:30

Hejhejj! Igår sa mamma att jag skulle lägga mig tidigt för att vi skulle in till stan, jag vaknade halv åtta och skälvklart, ska man somna om hihi.. Idag när jag gick ut på terassen för att äta frukost kände jag att våren var på gång rejällt asså,...

Av Johan - 6 april 2013 00:15

Hejsan!    Det här är mitt första inlägg på min nya blogg och jag hoppas att statistiken blir högre!På den här bloggen kommer jag att skriva om lite allt möjligt, mest om min dag, vad som har hänt och så, typ lite dagsreflektion! Jag kommer skriva li...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards